Loading ..
دانستنی های بالی


دانستنی های بالی

بیشتر هندوها در این جزیره ساکن هستند. جزیره بالی دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده و به همین دلیل آب و هوای خاصی برخوردار است تور بالی با توجه به زیبایی وآب و هوای مناسب مورد توجه گردشگران قرارکرفته و جز برترین مناطق گردشگری در جهان به شمار می رود و سالانه حجم بسیاری از توریست ها را به خود اختصاص داده است.
با توجه به زیبایی های بی وصف بالی با قاطعیت می توان گفت جزیره بالی از زیباترین جزایر جهان است. تور بالی تمامی خدمات و امکانات را برای یک تفریح مناسب و فراموش نشدنی به ارمغان می آورد. طبیعت بی نظیر با پوشش گیاهی متنوع ، خاص و بسیا زیبای بالی ، معبد های تاریخی و بسیار زیبا ، آبشارها و رودها ، جشن ها و مراسمات مختلف ، موج سواری و دریایی آرام زیبایی خیره کننده ای را برای این جزیره به ارمغان می آورد. همچنین وجود هتل ها با انواع خدمات و امکانات متفاوت و کیفیت های مختلف برای هر توان مالی ، استراحت گاه های زیبا و بی نظیر ، فروشگاه های متنوع تور بالی را به عنوان برترین و پرطرفدارترین تورها تبدیل نموده است. در حقیقن بالی به بهشت روی زمین معروف است.
تور بالی از بهترین تورهای گردشگری به شمار می رود. بالی پر از جاذبه های گردشگری و توریستی و تور بالی از زیباترین تورهای دنیاست است. در جزیره بالی کیلومترها سواحل شنی و مرجانی ، مزراع زیبای پله پله برنج در دامنه ها ، آتشفشانهای فعال با شکوه ، غارهای مرموز و جنگل های بارانی گرمسیری شاداب وجود دارد که در کنار نمایشگاهی از جانوران و حیات وحش عجیب و غریب قرار گرفته است. از این رو می توان علت اصلی تاسیس پارک ملی بالی برات را فهمید. اما برای بیشتر بازدید کنندگان جاذبه های بالی در فرهنگ گوناگون و پیچیده آن نهفته است٬ که شامل معابد و قصرهای خیره کننده ، موسیقی گاملان و رقص های سنتی است که از حماسه های هندو مانند: رامایانا الهام گرفته شده همچنین صنعتگران بالی بیشتر به خاطر نقاشی های تزئینی ، پیکره های سنگی ، منبت کاری٬ ظروف نقره و منسوجات بسیار زیبا مشهور گردیده اند. میراث منحصر به فرد جزیره را می توان در موزه هایی چون: موزه هنر آگونگ رای ، موزه هنر نکا و موزه پوری لوکیسان نیز یافت.
کشتزارهای برنج درتور بالی:
دیدن کشتزارهای برنج بین کاندیداسا و آملاپورا که یکی از زیباترین صحنه های بالیست. کشتزارهای پلکانی برنج زیبایی فوق العاده ای دارد.
مرکز هنری جزیره بالی:
این مرکز ، مجموعه ای از ساختمان های چوبی به سبک سنتی شامل آثار هنری اهالی بالی در عصر معاصر ، ماسک های چوبی ، حکاکی ها و نقاشی ها است و همچنین دارای تعدادی فروشگاه های سوغاتی است که در آنجا ، کارهای هنرمندان بومی با قیمت ثابت به فروش می رسند.
موزه جزیره بالی:
این موزه یکی از بهترین موزه ها در اندونزی است و مجموعه با شکوهی از حکاکی های مزین ، ماسک های نقاشی شده ، عروسک های خیمه شب بازی ، ظروف سفالی ، منسوجات و دیگر آثار هنرمندان مشهور اهل بالی را شامل می گردد و در محوطه ای محصور به خوبی از آنها نگهداری می شود.
باتوبولان:
در راه رسیدن به باتوبولان و درکنار جاده مجسمه های سنگی زیادی قرار دارد. همچنین مجسمه خدایان و شیاطین بسیاری بر روی نمای خانه های سنگی کنده کاری شده اند. توریست ها میتوانند از کارگاه های مجسمه سازان نیز بازدید بعمل آورند.
کاخ های تاریخی در جزیره بالی:
مقامات گردشگری اندونزی قصد دارند چند کاخ تاریخی در «بالی» را در آینده نزدیک به جاذبه های جدید گردشگری تبدیل کنند. این کاخ ها که از آنها به عنوان یادگارهایی از فرهنگ بالی نام برده شده ، قدمتی چند صد ساله دارند و متعلق به خانواده های سلطنتی و یا تجار بزرگ بالی هستند.
تور بالی با آتشفشان کینتامانی و دریاچه باتور:
در میان دو آتشفشان کینتامانی و آگونک دریاچه زیبایی به نام باتور بوجود آمده که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. جالب اینجاست که این دو آتشفشان هنوز فعال بوده و بومیان این منطقه از گدازه ها و سنگهای سرد شده این آتشفشان برای ساخت منازل خود استفاده میکنند. رسیدن به این نقطه از کوتا تقریبا دو تا سه ساعت بطول خواهد انجامید. اما در طول مسیر از روستاهایی عبور می کنید که بهترین تولیدات صنایع دستی و سوغاتیهای ارزان را دارند. همچنین صرف ناهار در رستورانهای مشرف به دریاچه با منظره قله آتشفشان کینتامانی بسیار مسرت بخش می باشد. از دیگر دیدنیهای این منطقه غار خفاشها می باشد. همچنین به هنگام بازگشت از مزارع و باغات ادویه بالی بازدید می کنید و می توانید حتی گران ترین قهوه جهان را موسوم به کوپی لوآک که محصول پستانداری خارق العاده به همین نام می باشد را تهیه نمایید.
قایق سواری در تنداب ، سافاری ، پارک آبی واتربم ، منطقه اوبد ، جنگل میمونها ، بانجی جامپینگ ، اسپا سنتر ، معبد مادر ، معبد تانالوت معبد اولون ، معبد کهن ، معبد یاپوری پمکوتان ، غواصی و سایتهای غواصی جزیره بالی و بسیاری معابد و مراکز تفریحی دیگر سبب شده تور بالی به جزیره خدایان معروف گردد.


بالی جزیره ای در کشور اندونزی و در جنوب خط استوا با جمعیتی حدود 3 میلیون نفر است. کشور اندونزی دارای 17 هزار و 500 جزیره است که بالی زیباترین و مشهورترین جزیره این کشور است که به جزیره خدایان معروف است.

دانستنی های بالی

امتیاز خوانندگان به وبلاگ دانستنی های بالی
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ دانستنی های بالی

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ