Loading ..
تبدیل ارز در ترکیه چگونه است؟


تبدیل ارز در ترکیه چگونه است؟

در سفر به کشور ترکیه نیازی به نگرانی درباره تبدیل پول و ارز نداشته باشید. چرا که در شهرهای توریستی ترکیه به راحتی می توان صرافی پیدا کرده و ارز مورد نظر خود را تهیه کرد. همچنین توجه داشته باشید که در مکان هایی مانند هتل ها و فرودگاه بهتر است که تبدیل ارز انجام ندهید. چرا که در این مکان ها برای این امر هزینه بیشتری از شما کسر خواهد شد. توجه داشته باشید در شهری مانند استانبول ، که یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور محسوب می شود ، می توانید پول های خود را در صرافی های نزدیک به بازار بزرگ ، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری استانبول ، تبدیل کنید؛ چرا که در این مکان تعداد صرافی ها بیشتر بوده و این امر باعث رقابت بین صرافی ها شده و در نتیجه نیز کمیسیون دریافت شده برای تبدیل ارز کمتر می شود. بیشتر صرافی ها در جلوی مغازه خود تابلویی دارند که نرخ تبدیل ارز را نشان می دهد. صرافی های مختلف ممکن است نرخ تبدیل متفاوتی داشته باشند بنابراین قبل از تبدیل ارز بهتر است نرخ تبدیل یکی دو صرافی را چک کنید.
همچنین یکی از نکاتی که در رابطه با پول های خود به آن توجه داشته باشید ، نحوه نگهداری آن ها می باشد. سعی کنید اسکناس های خود را در شرایط مناسب نگهداری کنید. چون در صورتی که به اسکناس هایتان آسیب رسیده باشد ، احتمالا نتوانید آن ها را در صرافی ها تعویض نمایید.
توجه داشته باشید که ممکن است نرخ تبدیل صرافی ها نسبت به یکدیگر اندکی متفاوت باشد؛ پس بهتر است قبل از تبدیل ارز ، تعدادی از صرافی ها را بررسی کرده و سپس اقدام به تبدیل پول های خود نمایید..
اگر دلایل فوق شما را قانع کرده است که با خود دلار ببرید ، نگران چنج این دلارها نباشید.در ترکیه چیزی که فراوان است صرافی است. همه دلار ها را یکجا خرد نکنید. بلکه هر روز به میزان لازم لیره بخرید و ترجیحا آخر روز اینکار را بکنید تا بیشترین سود را از افت قیمت لیر در مقابل دلار برده باشید.
هرگز تمام دلار های خود را در معرض دید کسی (حتی صرافی) قرار ندهید. پولها را بین چند جیب و (چند نفر ) تقسیم کرده و هرگز همه را یکجا نگه ندارید.اگر با خودرو شخصی مسافرت می کنید حداکثر بردن ۵۰ لیره کافیست.
قیمت تابلو صرافی را بیخیال شوید و با او بر سر گرانتر فروختن دلارهایتان چانه بزنید. به هیچ عنوان در بیرون از صرافی مبادرت به خرید و فروش ارز نکنید.
هرگز به فکر پولشویی در ترکیه نباشید. خرید و فروش ارز در صرافی ها بشدت کنترل و رصد می شود و بهتر است در صرافی دلار خود را تبدیل به لیر کنید چون معمولا هتل های ترکیه این کار را با ریت بالاتری انجام میدهند که برای شما به صرفه نیست.


در سفر به کشور ترکیه نیازی به نگرانی درباره تبدیل پول و ارز نداشته باشید. چرا که در شهرهای توریستی ترکیه به راحتی می‌توان صرافی پیدا کرد

ترکیه ، سفر به ترکیه

امتیاز خوانندگان به وبلاگ تبدیل ارز در ترکیه چگونه است؟
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ تبدیل ارز در ترکیه چگونه است؟

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ