Loading ..
روستای کلم ایلام


روستای کلم ایلام

یکی از زیباترین روستاهای هدف گردشگری استان ایلام روستای کلم واقع در شهرستان بدره است که دارای بخشهای طبیعی منحصر به فردی است و در فصل تابستان به دلیل وجو آب و باغات فراوان و قرار گرفتن در کنار کبیرکوه و درختان بلوط زیبایی های دوچندان شده است.
روستاهای کلم به دلیل وجود آثار طبیعی ، وجود مبارک دو امامزاده و چند اثر تاریخی تلفیقی از تمدن و تاریخی را تشکل می دهد که بدون شک مناسب گردشگران است.
این روستاها همه ساله به خصوص در فصل تابستان میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و حتی خارج از کشور است که هم اکنون برای توسعع گردشگری این روستا با توجه به ظرفیتهای خوب آن نیازمند زیرساختهای مناسب است. بدون شک راه ارتباطی و ایجاد کمپینگ گردشگری دو مسله مهم برای توسعه گردشگری در این روستا محسوب می شود که این مهم نیازمند توجه ادرات و بخشهای مختلف استان است.
استان ایلام به دلیل جاذبه های متنوع طبیعی در کشور به عروس زاگرش شهرت یافته است.روستاهای هدف گردشگری استان ایلام بخش مهمی از گردشگری استان را به خود اختصاص داده اند چراکه بخش مهمی از زیبایی های استان در این روستاها قرار داد.در روستای کلم وجود آب و هوای خنک در کنار باغات فراوان ، مراکز پرورش ماهی ، کشت زارهای برنج و..باعث شده هم اکنون یکی از مهمترین مراکز جذب گردشگری در استان باشد.کی از روستاهای استان ایلام که به روستای بوته های سرسبز مشهور است روستای "کلم" است و این روستا بدون شک زیباترین روستای استان ایلام است و ظرفیتهای نهفته گردشگری و تاریخی و مذهبی در این روستا باعث شده این روستا هر سال و به خصوص در ایام تابستان و بهار و حتی زمستان و پاییز ، گردشگران زیادی حتی از کشورهای خارجی به این روستا سفر کنند.یکی از مهمترین برنامه های میراث فرهنگی استان برای روستاهای هدف گردشگری استان معرفی این روستاها در سطح ملی و ایجاد زیرساختها لازم برای جذب سرمایه گذار و توسعه گردشگری است. توسعه گردشگری در روستاهای هدف گردشگری باعث درآمدزایی برای مردم روستا و توسعه گردشگری کل استان می شود و بدون شک مردم در اقصی نقاط مختلف کشور به روستاها توجه زیادی دارند. احداق کمپینگ و اقامتگاه برای گردشگران از مهمترین برنامه های این سازمان برای ارائه خدمات به گردشگران است و از هر گونه سرمایه گذاری در این روستا نیز با تمام وجود حمایت می کنیم.


 یکی از زیباترین روستاهای هدف گردشگری استان ایلام روستای کلم واقع در شهرستان بدره است که دارای بخشهای طبیعی منحصر به فردی است و در فصل تابستان به دلیل وجود آب و باغات فراوان و قرار گرفتن در کنار کبیرکوه و درختان بلوط زیبایی های دوچندان شده است.

روستای کلم ایلام

امتیاز خوانندگان به وبلاگ روستای کلم ایلام
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ روستای کلم ایلام

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ