Loading ..

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور باکو آذربایجان تکمیل ظرفیت

بازدید از زیبایی های باکو - 8 روز باکو

اقامت: هتل لیک پالاس باکو ( هتل چهار ستاره )

بازدید از شهر باکو
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

ایران ایر
هواپیمایی ایران ایر


خدمات تور باکو آذربایجان


بیمه مسافرتی
ویزای توریستی
7 وعده صبحانه

تور باکو ، 8 روز باکو ، هتل لیک پالاس باکو ، سفر گروهی 8 روزه ( 8 روز و 7 شب ) هوایی

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی

برای تور باکو آذربایجان چه مدارکی لازم داریم؟

اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
شناسنامه

در تور باکو آذربایجان چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

آیا پس از اینکه تور باکو آذربایجان را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در etours.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور باکو آذربایجان واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور باکو آذربایجان شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور باکو آذربایجان را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور باکو آذربایجان می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور باکو آذربایجان چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور باکو بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای باکو در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز باکو ، مسافت پرواز ، درجه هتل باکو ، خدماتی که هتل باکو به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور باکو هستند. برای اطلاع از قیمت تور باکو بهترین راه این است به سایت etours.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی etours.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور باکو به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور باکو آذربایجان چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور باکو آذربایجان بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای باکو تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به باکو با توجه به شرایط آب و هوای باکو فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که باکو خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به باکو سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان باکو را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری باکو و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان باکو را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان باکو چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری باکو را بخرید چون معمولا وقتی تورهای باکو از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری باکو از جمله تورهای ارازن باکو هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان باکو انتخاب هتل های ارزان باکو و پروازهای ارزان باکو است. هتل های 3 ستاره باکو و هتل های 2 ستاره باکو از جمله هتل های ارزان باکو هستند. همچنین پروازهای چارتری باکو هم در مقایسه با پروازهای دیگر باکو خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان باکو باید پروازهای چارتری ارزان باکو را با هتل های ارزان باکو رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به باکو در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان باکو باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای باکو نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای باکو و هتل های باکو خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان باکو را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان باکو این است که تور زمینی باکو را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس باکو و یا بلیط قطار باکو در کنار هتل های ارزان باکو می‌توانید با تور ارزان به باکو سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا باکو وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور باکو آذربایجان چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور باکو فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور باکو به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور باکو هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در باکو ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور باکو باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور باکو گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان باکو سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور باکو همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان باکو را خریداری نمایید

آفر تور باکو آذربایجان چیست؟

آفرهایی که etours.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان باکو به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور باکو در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور باکو را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر باکو در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور باکو آذربایجان لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 باکو نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور باکو خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری باکو باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که etours.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور باکو لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور باکو آذربایجان

امتیاز مسافران به تور باکو آذربایجان


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور باکو آذربایجان را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور باکو آذربایجان
نظری ثبت نشده است


دانستنی های باکو

دانستنی های باکو

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان ، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است. این شهر بر ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب‌شوران قرار دارد و یکی از مناطق نفت‌خیز جهان می‌باشد. باکو پر جمعیت‌ترین و یکی از زیباترین شهرهای قفقاز است.

منطقه ی قفقاز از تنوع نژادی و فرهنگی بسیار خوبی برخوردار است و در هر منطقه و کشور آن می توان فرهنگ های به واقع جذابی را پیدا کرد. جمهوری آذربایجان و به خصوص باکو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.از آنجایی که این شهر اغلب بخشی از ایران بوده است ، امروزه مردم کشور ما با سفر به این شهر احساس غریبی چندانی نخواهند کرد و به راحتی می توان رگه های عمیقی از فرهنگ ایرانی را در این شهر و حتی سراسر جمهوری آذربایجان هم پیدا کرد.
بخش قدیمی و تاریخی باکو با ساختمان های باشکوهش که یادآور هنر شگفت انگیز مردمان گذشته است ، در کنار معماری های نوین جذابیت بسیار جالبی دارد که به راحتی هرکسی را شیفته ی خود می کند.
آب و هوا:
واقعیت جالب در مورد باکو این است که میانگین دمای سالیانه (۱۴/۲ درجه سانتی گراد) منطبق بر میانگین دمای کل خشکی زمین است. تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های خنک ، نمناک و شادی بخش از خصیصه های آب و هوایی این ناحیه محسوب می شوند. با این وجود ، با توجه به حضور دریای خزر ، درجه حرارت گردشی فصلی پایین تر از بسیاری از مناطق قاره ای در این محدوده ی جغرافیایی (حدود ۴۰ درجه شمالی) است.
جاذبه ها:
1-کاخ شروان شاهان (SHIRVANSHAHS’ PALACE):
کاخ شروان شاهان پشت دیوارهای شهر قدیمی (ایچری شهر) واقع شده است. بنای مذکور که یکی از قدیمی ترین نمادهای باکو به شمار می رود در قرن پانزدهم میلادی (همزمان با اواخر حکومت عباسیان و درست زمانی که باکو به عنوان پایتخت پادشاهی شروان شاه برگ
2-قلعه دختر (THE MAIDEN TOWER):
قلعه دختر (به آذربایجانی قیزقالاسی) یکی از بناهای تاریخی جالب توجه در باکو است که قدمت آن به دوران ساسانی بازمی گردد. قلعه دختر با ارتفاع۲۹/۵ و عرض ۶ متر یکی از آثار ارزشمند فهرست میراث جهانی یونسکو (ثبت در سال ۲۰۰۰) به شمار می رود که همین موضوع به خوبی اهمیت آن را روشن می سازد. در روزگار دور بنای مذکور به عنوان نیاشگاه آناهیتا زیارتگاه زرتشتیان محسوب می شده است. این قلعه بعد از اینکه در سال ۱۹۶۰ مورد مرمت قرار گرفت ، تبدیل به یک موزه شد تا بتوان به راحتی از ظرفیت های آن بهره برد. درست مانند کاخ شروان شاه ، این بنا هم درون دیوارهای شهر قدیمی جای گرفته است و می توان با پای پیاده هم به آن دسترسی پیدا کرد.
زیده شد) ساخته شده است. این بنا در سال ۲۰۰۰ میلادی به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد. این کاخ با پیاده روی از ایستگاه متروی ایچری شهر حدود ۵ دقیقه فاصله دارد.
3-خیابان شهدا (MARTYRS’ LANE AND FLAME TOWERS):
در دوره ی اتحاد جماهیر شوروی این خیابان به دنبال نام رهبر بلشویک شوروی به عنوان پارک کیروف شناخته می شد. پس از قتل عام مردم آذربایجان به دست نیورهای نظامی شوروی در دهه ۹۰ میلادی ، هرساله در ۲۰ ژانویه بزرگداشتی برای تمام کشته شدگان برگزار می شود. آرامگاه این شهیدان با نظم خاصی در این خیابان ردیف شده است. این مکان امروزه نماد افتخاری برای تمام آذربایجان و استقلالش به شمار می رود. همچنین از اینجا می توانید چشم اندازی بسیار زیبا از دریای خزر و خلیج باکو را تماشا کنید و همچنین از نزدیک به دیدن برج های شعله بپردازید.
4-بلوار شهر:
بلوار شهر (به طور رسمی پارک ملی دریاکنار) مکانی عالی برای تماشا دریای خزر و زیباترین چشم اندازهای شبانه ی باکو است. مراکز خرید ، مراکز تجاری ، رستوران ها ، چایخانه ها و گیاهان زیبا از جمله اصلی ترین جاذبه هایی هستند که می توانید در اینجا از آن ها لذت ببرید. به علاوه اگر به دنبال مکانی مناسب برای قدم زدن هستید ، احتمالا جایی بهتر از این پارک پیدا نخواهید کرد. همچنین اگر هوای بسیار گرم باکو شما را اذیت کرد ، می توانید برای تنفس هوای خنک تر و تازه ای که از سمت دریا می آید ، مدتی را در اینجا سپری کنید. مهمتر از همه ، تجربه ی قایق سواری روی دریای خزر به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد. بهترین زمان برای حضور در این ناحیه شب هنگام است.
5-موزه تاریخ باکو:
این موزه زمانی اقامتگاه خانوادگی زین العابدین تقی یف ، سرمایه گذار ثروتمند آذربایجانی بود که امروزه به عنوان موزه ی تاریخ باکو استفاده می شود. در این موزه می توانید با مشاهده ی آثار متوع و متعدد از تاریخ قدیمی تا عصر حاضر با فرهنگ و گذشته ی آذرایجان و منطقه به خوبی آشنا شوید. موزه تاریخ به ۳ بخش تقسیم شده است. اولین بخش دوران ماقبل تاریخ ، اشیا قرون وسطی شامل سکه های باستانی ، اشیا نظامی به همراه استخوان های انسان و مقبره ها را پوشش می دهد. دومین بخش مربوط به اموال شخصی افراد مشهور آذربایجان است و در بخش سوم هم می توانید اموال خانواده ی تقی یف را مشاهده کنید. بازدید از موزه در روزهای دوشنبه آخر هر ماه برای همگان رایگان است.
6-گل فشان (MUD VOLCANOES):
گل فشان باکو در ۱۰ کیلومتری پارک ملی قبوستان واقع شده است. این گل فشان ها ساختاری کاملا منحصربه فرد دارند ، به گونه ای که ارتفاع آن ها مانند دیگر گل فشان ها نیست و در مرتفع ترین حالت به ۲ متر می رسند. جالب اینکه نزدیک نیمی از گل فشان های جهان (بیش از ۳۵۰ دهنه از ۸۰۰ گل فشان) در آذربایجان قرار دارند. البته باید اشاره کنیم بزرگ ترین این گل فشان ها (۱۰۰۰ متر ارتفاع) هم در این کشور واقع شده است. حباب هایی که از این گل فشان ها بیرون می زند ، معمولا سردتر از تصورتان خواهد بود. گفته می شود گل این گل فشان ها برای پوست صورت و دلایل دارویی کاربرد زیادی دارد.
7-مرکز حیدر علی یف (HEYDAR ALIYEV CENTER):
مجموعه فرهنگی حیدر علیف در باکو که توسط معمار برجسته ، «زاها حدید» طراحی شده است ، مکانی عالی برای سپری کردن اوقاتتان به شمار می رود. طراحی خلاقانه ی بنای مذکور به خوبی یادآور سبک کاری این هنرمند است. این مرکز شامل گالری یادبود حیدر علیف (فرمانروای آذربایجان در دوران اتحاد جماهیر شوروی بین سال های ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۹ و ریاست جمهوری این کشور از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳) ، گالری هنر ، سالن های کنسرت و کتابخانه ، رستوران و سالن کنفرانس است.
8-معبد آتشگاه (ZOROASTRIAN FIRE TEMPLE):
آتشگاه باکو ساختمانی قلعه مانند است که در ناحیه سوراخانی (۳۰ کیلومتری مرکز شهر) باکو قرار دارد. بنای مورد نظر دارای مجتمعی پنج گانه است که حیاط آن توسط خانه های روحانیان زرتشتی محاصره شده و در مرکز آن محرابی قرار دارد. این معبد به عنوان مکان آتش ابدی هم شناخته می شود. قدمت این معبد به قرن هجدهم و زمانی که تجار هندی برای فروش داروها و صنایع چوبی به باکو سفر می کردند باز می گردد. از آنجایی که باکو در مسیر جاده ی ابریشم واقع شده است ، بازدیدهای مکرر تجار و فروشندگان شرقی به بخشی از زندگی مردم این کشور تبدیل شده بود. به دلیل اینکه این آتشگاه برای هر دو آیین زرتشتی و هندو مقدس است ، بر سر ریشه ی اصلی آن اختلاف عقیده وجود دارد. گرچه در گذشته برای روشن ماندن آتشکده های این معبد از گازی که به صورت طبیعی از زیر آن بیرون می زد استفاده می شد ، اما امروزه صرفا جهت مقاصد گردشگری از شهر باکو به این مکان گاز انتقال داده می شود.
9-پارک ملی قبوستان (GOBUSTAN NATIONAL PARK):
پارک ملی قبوستان (با نام رسمی چشم انداز فرهنگی سنگ نگاره های قبوستان) منطقه ای تپه ای و کوهستانی است که در جنوب شرقی رشته کوه های قفقاز قرار دارد. قبوستان بیشتر به خاطر سنگ نگاره هایش شهرت دارد که تاریخ آن ها به حدود ۴۰,۰۰۰ سال پیش باز می گردد. این مکان به عنوان یکی از قدیمی ترین سکونت های تاریخ بشری در آذربایجان شناخته می شود و به خوبی بازتاب دهنده ی فعالیت های انسان های کهن مانند مراسمات رقص ، مناظر شکار ، تصاویر حیوانات و نجاری است. این مکان در حدود ۶۴ کیلومتری جنوب غربی باکو قرار دارد. آسان ترین راه برای دسترسی به این مکان استفاده از اتوبوس شماره ۸۸ یا ۱۲۰ از ایستگاه اتوبوس کنار ایستگاه مترو sahil و پیاده شدن در 20-ci sahe است. پس از آن سوار اتوبوس شماره ۱۹۵ شده و در منطقه قبوستان پیاده شوید. از آنجا سوار تاکسی شوید و ۵ دقیقه بعد در موزه ی قبوستان خواهید بود. از اینجا می توانید بلیت ورود به پارک را خریداری کنید.
10-کوه آتشین (YANAR DAGH):
کوه آتشین در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی باکو قرار دارد. دلیلی که ارزش سفر به این ناحیه و تماشای این کوه را بالا می برد آتش همیشه روشنی است که منظره ی بسیار جذابی به کوه بخشیده است. این آتش از ذخایر گاز زیر زمینی و بدون لوله نشات می گیرد.
11ونیز کوچک:
در در دهه های ۵۰ و ۶۰ میلادی کافه میرواری ، پارک آبی ونیز کوچک ، سینما بهار و مراکز سرگرمی دیگری در بلوار باکو ساخته شد که تا به امروز پابرجا هستند. «ونیز کوچک» در بلوار باکو در واقع شهرکی کوچک است که در دهه ی ۶۰ ساخته شد. مساحت این مکان به بیش از ۱۰,۰۰۰ متر مربع می رسد. امروزه این مکان دو جزیره بزرگ و چندین جزیره ی کوچک دارد. اگر دوست دارید در مکانی خاص مشابه ونیز قایق سواری کنید ، غذای خوب میل کنید و اوقات خوشی را سپری کنید ، حتما به این مکان سر بزنید.



  • جاذبه‌های گردشگری باکو

    باکو پایتخت جمهوری آذربایجان ، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است. این شهر بر ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب‌شوران قرار دارد و یکی از مناطق نفت‌خیز جهان می‌باشد. باکو پر جمعیت‌ترین و یکی از زیباترین شهرهای قفقاز است. وجود تعداد بسیاری از پارک‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌های متعدد هنری از جمله موسیقی ، تئاتر و اپرا جذبه خاصی به این شهر داده‌است. بخش قدیمی شهر باکو ، همراه با برج و حصار قلعه شهر به خوبی از سده‌های میانه بجا مانده و یکی از آثار ثبت شده در یونسکو به عنوان میراث فرهنگ جهانی است. کاخ شروان ‌شاهان ، قلعه دختر ، خیابان شهدا ، بلوار شهر ، موزه تاریخ باکو ، گل فشان ، مرکز حیدر علی‌اف ، پارک ملی ، قبوستان ، کوه آتشین ، ونیز کوچک ، معبد آتشگاه از جاذبه های دیدنی و جذاب باکو میباشند.





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ