Loading ..
صفحه اول تورهای روسیه تورهای مسکو تور مسکو و سنت پترزبورگ
بزرگسال
28,990,000 تومان + $780
سینگل
-
کودک با تخت
-
کودک بدون تخت
-

تور مسکو و سنت پترزبورگ موجود

بازدید از روسیه زیبا - 3 روز مسکو | 4 روز سن پترزبورگ

اقامت: هتل استیت هرمیتاژ میوزیوم آفیشیال و هیلتون مسکو لنینگرادسکایا ( هتل پنج ستاره تاپ )

بازدید از بزرگ‌ترین و پر‌جمعیت‌ترین شهر روسیه
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

معراج
هواپیمایی معراج

حرکت 1403/3/19 -
برگشت 1403/3/26 -
این تور در تاریخ مورد نظر شما قابل اجرا می باشد.

برنامه سفر تور مسکو و سنت پترزبورگ

روز 1: 2 روز گشت کامل شهری همراه با یک وعده ناهار+لیدر فارسی زبان+ویزا+بیمه فرودگاهی+ترانسفر فرودگاهی ( )

خدمات تور مسکو و سنت پترزبورگ


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
بیمه مسافرتی
ویزای توریستی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
7 وعده صبحانه

تور ترکیبی روسیه ، 3 روز مسکو - 4 روز سن پترزبورگ ، هتل استیت هرمیتاژ میوزیوم آفیشیال و هیلتون مسکو لنینگرادسکایا ، سفر انفرادی 8 روزه ( 8 روز و 7 شب ) هوایی

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
قمقمه آب
عینک آفتابی
کلاه نقاب‌دار
حوله و لباس شنا

برای تور مسکو و سنت پترزبورگ چه مدارکی لازم داریم؟

اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
شناسنامه
داشتن کارت واکسن دو دوز

در تور مسکو و سنت پترزبورگ چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

بازدید از بزرگ‌ترین و پر‌جمعیت‌ترین شهر روسیه

دانستنی‌های تور مسکو و سنت پترزبورگ

آیا پس از اینکه تور مسکو و سنت پترزبورگ را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در etours.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور مسکو و سنت پترزبورگ واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور مسکو و سنت پترزبورگ شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور مسکو و سنت پترزبورگ را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور مسکو و سنت پترزبورگ می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور مسکو و سنت پترزبورگ چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور مسکو بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای مسکو در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز مسکو ، مسافت پرواز ، درجه هتل مسکو ، خدماتی که هتل مسکو به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور مسکو هستند. برای اطلاع از قیمت تور مسکو بهترین راه این است به سایت etours.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی etours.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور مسکو به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور مسکو و سنت پترزبورگ چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور مسکو و سنت پترزبورگ بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای مسکو تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به مسکو با توجه به شرایط آب و هوای مسکو فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که مسکو خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به مسکو سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان مسکو را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری مسکو و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان مسکو را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان مسکو چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری مسکو را بخرید چون معمولا وقتی تورهای مسکو از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری مسکو از جمله تورهای ارازن مسکو هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان مسکو انتخاب هتل های ارزان مسکو و پروازهای ارزان مسکو است. هتل های 3 ستاره مسکو و هتل های 2 ستاره مسکو از جمله هتل های ارزان مسکو هستند. همچنین پروازهای چارتری مسکو هم در مقایسه با پروازهای دیگر مسکو خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان مسکو باید پروازهای چارتری ارزان مسکو را با هتل های ارزان مسکو رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به مسکو در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان مسکو باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای مسکو نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای مسکو و هتل های مسکو خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان مسکو را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان مسکو این است که تور زمینی مسکو را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس مسکو و یا بلیط قطار مسکو در کنار هتل های ارزان مسکو می‌توانید با تور ارزان به مسکو سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا مسکو وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور مسکو و سنت پترزبورگ چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور مسکو فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور مسکو به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور مسکو هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در مسکو ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور مسکو باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور مسکو گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان مسکو سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور مسکو همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان مسکو را خریداری نمایید

آفر تور مسکو و سنت پترزبورگ چیست؟

آفرهایی که etours.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان مسکو به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور مسکو در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور مسکو را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر مسکو در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور مسکو و سنت پترزبورگ لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 مسکو نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور مسکو خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری مسکو باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که etours.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور مسکو لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور مسکو و سنت پترزبورگ

امتیاز مسافران به تور مسکو و سنت پترزبورگ


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور مسکو و سنت پترزبورگ را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور مسکو و سنت پترزبورگ
نظری ثبت نشده است


  • جاذبه‌های گردشگری مسکو

    مسکو (به روسی: Москва ) پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر روسیه است. این شهر با جمعیتی نردیک به ۱۳ میلیون نفر ، بزرگترین شهر در قاره اروپا و یازدهمین شهر پرجمعیت در جهان است. مسکو از مهمترین مراکز سیاسی ، اقتصادی ، مذهبی ، تاریخی ، مالی ، آموزشی و ترابری فدراسیون روسیه و اروپا به‌شمار می‌آید. این شهر در کنار رودخانه مسکو و در ناحیه مرکزی فدرالی در روسیه اروپایی واقع شده‌است. کاخ کرملین ، قلعه‌ای باستانی در این شهر است که محل زندگی رئیس‌جمهور روسیه و استقرار قوه مجریه این کشور است. این شهر در دوران اتحاد جماهیر شوروی نیز پایتخت آن کشور بود.
    چهار فرودگاه بین‌المللی ، نه ایستگاه راه‌آهن و مترو مسکو که یکی از عمیق‌ترین تونل‌های دنیاست در این شهر قرار دارد. مترو مسکو با 206 ایستگاه پس از مترو توکیو ، بیشترین مسافران را در بین سیستم‌های مترو دنیا دارد.
    مسکو دارای ۵ فرودگاه به نام‌های فرودگاه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو ، فرودگاه بین‌المللی دوموددوو ، فرودگاه بیکوف ، فرودگاه بین‌المللی اوستافیف و فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است. فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو بیشترین تعداد مسافر خارجی را پذیراست و ۶۰٪ کل مسافران کشورهای خارجی از این فرودگاه وارد مسکو می‌شوند.
    متروی مسکو سامانه قطارهای شهری کلان‌شهر مسکو است. متروی مسکو با داشتن ۱۲ خط فعال ، ۱۸۰ ایستگاه و مسیری به طول ۲۹۸ کیلومتر ، یکی از قدیمی‌ترین خطوط متروی شهری در جهان است. متروهای این شهر بسیار عمیق هستند و پله برقی‌هایی به طول بیش از ۱۰۰متر مردم را حمل می‌کنند.


  • جاذبه‌های گردشگری سن پترزبورگ

    سن پترزبورگ در کناره‌های رود نِوا ، در شرق خلیج فنلاند در دریای بالتیک قرار گرفته‌است.
    این شهر در سال ۱۷۰۳ به دستور و با نظارت پتر کبیر ساخته شد و از آن زمان تا ۱۹۱۸ پایتخت روسیه بود. مدتی پتروگراد نام داشت. پس از سرنگونی فرمانروایی تزارها به نام لنین ، لنینگراد خوانده شد و با فروپاشی شوروی در این کشور به نام پیشینش بازخوانده شد.
    این شهر به عنوان صحنه وقوع انقلاب ۱۹۱۷ روسیه و پایگاه دفاع سرسختانه در برابر آلمان نازی در زمان جنگ جهانی دوم ، از جایگاهی مهم و نقشی حیاتی در تاریخ روس‌ها برخوردار است و به مرکز فرهنگی روسیه نیز شهرت دارد.
    این شهر که به مدت دو سده پایتخت روسیه بوده‌است ، بین سالهای ۱۹۱۴ تا ۱۹۲۴ میلادی پتروگراد نام داشته و در زمان حکومت اتحاد جماهیر شوروی به مدت ۶۷ سال (از سال ۱۹۲۴ تا ۱۹۹۱) لنینگراد خوانده می‌شده‌است.
    شهر سن پترزبورگ که از موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای برخوردار است ، شمالی‌ترین شهر پرجمعیت جهان به شمار می‌رود و هر سال در اوایل تابستان به علت بسیار طولانی شدن زمان تابش آفتاب در تاریکی شب فرونمی‌رود و همه مدت شبانه روز یا هوا روشن است یا گرگ و میش صبحگاهی دارد که به همین علت شب‌های اوایل فصل تابستان در این شهر شب‌های سفید نام گرفته‌است.
    جاذبه‌های گردشگری شامل موزه ارمیتاژ ، کلیسای سنت ایزاک ، قلعه پیتر و پاول ، کلبه پتر کبیر ، کلیسای منجی بر خون ریخته شده ، موزه روس ، کاخ کنستانتینوفکسی ، کاخ کاترین ، کاخ پترهف ، اسب سوار برنزی ، دریای بالتیک





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ