Loading ..
نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)


نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)

این نمایشگاه در بازار، به همه تولید کنندگان، فعالان حرفه ای، شرکت های تجاری این صنعت کمک می کند تا به مبادلات بیشتری با هم بپردازند. نمایشگاه صنایع چوبی فرانسه- Eurobois از این پس در سال های زوج برگزار می گردد و تقویمی حرفه ای در تناوب با رویداد دیگر این صنعت یعنی نمایشگاه LIGNA ایجاد می کند. این تغییر موجب می شود تا در تقویم تجاری بازار چوب و فعالان این بازار به شکلی حرفه ای تر قرار گیرد. این نمایشگاه که برای چندین سال مشترک با نمایشگاه Be Positive بود، از این پس به طور جداگانه برگزار خواهد شد. نمایشگاه صنایع چوب فرانسه در راستای انتظارات حرفه ای در حال تکامل است.

چرا باید در نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) شرکت کنیم؟

  • رویدادی برای گردهمایی همه گروه ها و فعالان حرفه ای صنایع چوب و کار با چوب است که در لیون فرانسه برگزار می گردد.
  • در این نمایشگاه غرفه بگیرید تا در رویدادی که شمار بسیاری از افراد حرفه ای به ارائه و نمایش راهکارها و نوآوری های خود گرد هم می آیند، شما نیز حضور داشته باشید.
  • نمایشگاه صنایع چوب لیون فرانسه تخصص و دانش خود را از بازار حرفه ای و صنایع چوب در طی ٣٠ سال ارائه خواهد داد و نقش مهمی در سیاست های رشد و توسعه این صنعت در فرانسه ایفا خواهد کرد.
  • نمایشگاه صنایع چوب فرانسه برای بازدیدکنندگان طیفی از نماینده های ارائه دهنده چوب و تجهیزات و تکنیک های کار با چوب را در خود فراهم خواهد کرد. بازار هدف این نمایشگاه، همه فعالان ملی و بین المللی صنایع دستی چوبی و افراد و شرکت های حرفه ای صنعت چوب و پردازش چوب خواهند بود: به ویژه در بخش های اول و دوم ماشین آلات و تجهیزات تبدیل چوب، ماشین آلات و تجهیزات برش چوب، مصالح چوبی، ماشین آلات و تجهیزات انرژی چوب، ماشین آلات پرداخت رنگ و روغن، تکنیک های مونتاژ، محصولات و بسیاری دیگر.
  • نمایشگاه صنایع چوب فرانسه کاملا به شکلی استراتژیک در منطقه ای عالی و جنگلی در قالب انتخابی ایده آل از لحاظ جغرافیایی برای دسترسی سراسر کشور فرانسه و همینطور افراد حرفه ای از جنوب اروپا (سویس، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال) و شمال آفریقا برگزار می شود.


چه کسانی در نمایشگاه صنایع چوبی لیون ٢٠٢٤ غرفه دارند؟

Eurobois ٢٠٢٠ طیف کاملی از تمامی بخش های صنعت چوب و الوار را ارائه می نماید. این نمایشگاه در همه قسمت ها به شکلی بسیار حرفه ای مدیریت می شود. برای دوره ٢٠٢٠ این نمایشگاه، ٣٠٠ غرفه دار و برند، تولید کننده، شرکت های صنعتی، همگی دانش و نوآوری های خود را در این رویداد بزرگ تجاری فرانسه ارتقا خواهند داد.


نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) از ۱۷ الی ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ در شهر لیون کشور فرانسه برگزار می گردد. نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) حدود ٣٠ سال است که در فرانسه تعیین کننده استانداردهای این صنعت بوده است. این نمایشگاه که پیش از این نمایشگاه ساخت و ساز چوبی و ماشین آلات و قطعات کار با چوب و نجاری بود، امروز به رویدادی فوق العاده برای سازندگان چوب و تجهیزات و فنون پردازش چوب به شمار می آید.

نمایشگاه صنایع چوب فرانسه ، نمایشگاه صنایع چوب لیون فرانسه ، نمایشگاه صنایع چوب لیون ، نمایشگاه صنایع چوب فرانسه 2024 ، نمایشگاه صنایع چوب لیون فرانسه 2024 ، نمایشگاه صنایع چوب لیون 2024

امتیاز خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ