Loading ..
نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی


نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی

چرا در نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی شرکت کنیم؟

  • نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک خاورمیانه بزرگترین رویداد منطقه برای محموله پروژه و صنعت حمل و نقل بارهای سنگین است. اگر درگیر جابجایی محموله های بزرگ و سنگین هستید، اینجا جایی است که باید باشید.
  • فرصت ملاقات با برترین تولیدکنندگان صنعتی، صاحبان پروژه، همه انواع حمل و نقل و ارائه دهندگان خدمات مرتبط و .. را خواهید داشت. در واقع، با انتظار بیش از ٤٠٠٠ متخصص در این نمایشگاه، شما از روز سه‌ شنبه افتتاحیه نمایشگاه تا بسته شدن درب‌ها در بعدازظهر چهارشنبه شبکه ‌سازی خواهید کرد. مطمئناً با انبوهی از مشتریان جدید این نمایشگاه را ترک خواهید کرد.
  • شما همچنین در مورد پروژه های بزرگ خواهید شنید. اگر در این حوزه فعالیت میکنید، تعداد زیادی کارت ویزیت همراه داشته باشید تا با همفکران خود در میان حضار و با سخنرانان پس از پایان سخنرانی آن ها، به اشتراک بگذارید.

چرا در نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی غرفه داشته باشیم؟

  • با حضور بیش از ٤٠٠٠ متخصص صنعت و تصمیم گیرندگان کلیدی، این مکان عالی برای نمایش نام تجاری شما است.
  • به عنوان یک غرفه‌دار، شما با صاحبان پروژه، قراردادهای EPC، تولیدکنندگان صنعتی و ارسال‌کنندگان پروژه جهانی (افرادی که تصمیم می‌گیرند که کدام ارائه ‌دهنده خدمات قرارداد بعدی را بگیرند) ملاقات خواهید کرد.
  • خدمات و تخصص خود را مستقیماً با خریداران در مکانی که برای ایجاد ارتباطات مورد نیاز برای تجارت جدید طراحی شده است، به اشتراک بگذارید.
  • تیم بازاریابی این نمایشگاه از لحظه امضای قرارداد از مشارکت شما پشتیبانی می کند، به این معنی که هر چه زودتر امضا کنید، در معرض بازاریابی بیشتری قرار خواهید گرفت.

نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی از ۲۳ الی ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی بزرگترین رویداد منطقه برای محموله پروژه و صنعت حمل و نقل بارهای سنگین است. توسط چندین دولت شورای همکاری خلیج فارس پشتیبانی می شود و مکانی برای ایجاد ارتباط برای تجارت پروژه های جدید است. نمایشگاه به بخش هایی مانند حمل و نقل کالا، حمل و نقل دریایی، بنادر و پایانه ها، تجهیزات، حمل و نقل دولتی و جاده ای تقسیم می شود. این نمایشگاه همچنین شامل یک برنامه کنفرانس دو روزه خواهد بود با محوریت بر مسائلی چون: هوش تجاری در شناسایی مناطق، انواع پروژه‌هایی با بیشترین پتانسیل و اینکه چه سازگاری‌هایی برای رقابتی بودن در فرآیند مناقصه لازم است. این کنفرانس دو روزه بازدیدکنندگان برجسته ای را از خاورمیانه و آفریقای شمالی و مناطق آسیایی جذب خواهد کرد. فرصتی عالی برای تامین کنندگان و تولیدکنندگان فراهم می کند تا با تصمیم گیرندگان در این حوزه ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی ، نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی 2024 ، نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک 2024

امتیاز خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ