Loading ..
 نمایشگاه املاک و مستغلات BUILDEX ونکوور کانادا


نمایشگاه املاک و مستغلات BUILDEX ونکوور کانادا

BUILDEX ونکوور بزرگترین انجمن غرب کانادا است که صنعت جامع ساختمان را به هم متصل می کند. به ما در مرکز کنوانسیون ونکوور بپیوندید تا با هم تعامل کنید، یاد بگیرید و جدیدترین نوآوری‌ها را از بازاری که دائماً در حال تغییر است، کشف کنید. سمینارها و کارگاه های منتخب ، برنامه آموزشی توسط AIBC، IDCEC، BC Housing و Passive House International برقزار است. اکنون وقت آن رسیده در نمایشگاه BUILDEX ونکوور شرکت کنید رویدادی که استعدادها را از سراسر صنعت ساختمان برای تعامل، یادگیری و کشف جدیدترین نوآوری یک بازار در حال تغییر دائمی گرد هم می آورد. رویدادهای ما متخصصان معماری و طراحی، مهندسی، ساخت و ساز و مدیریت املاک را قادر می‌سازد تا از طریق بستری معنادار برای پیشرفت صنعت، خود را در گفتگو ها غوطه‌ور کنند.

ما همراه و مشاور شما در زمينه تهيه اخذ ويزای کانادا و مقدمات ورود به اين نمايشگاه شامل تهيه کارت و بليط نمايشگاه و وقت سفارت کانادا ، ويزای نمايشگاهی کانادا ، تور نمايشگاهی کانادا ، رزرو بليط هواپيما جهت سفر ، ویزای تجاری کانادا ، رزرو بهترين هتل ها در محل اقامت ، مشاوره در تکميل مدارک و سفارت و ارائه بيمه مسافرتي مي باشد.


نمایشگاه املاک ونکوور ، نمایشگاه BUILDEX ونکوور رویداد اختصاص یافته به مدیران املاک، صاحبان ساختمان ها، مدیران تسهیلات و مدیران عمران و عملیاتی است. رویداد Buildex ونکوور دارای موضوعات طراحی و معماری داخلی ، مدیریت املاک و مستغلات ، ساخت و ساز و بازسازی است. نمایشگاه BUILDEX ونکوور سالانه در شهر ونکوور کانادا برگزار می گردد.

نمایشگاه املاک و مستغلات BUILDEX ، نمایشگاه املاک و مستغلات BUILDEX ونکوور ، نمایشگاه املاک و مستغلات BUILDEX ونکوور کانادا ، نمایشگاه املاک و مستغلات BUILDEX کانادا

امتیاز خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه املاک و مستغلات BUILDEX ونکوور کانادا
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه املاک و مستغلات BUILDEX ونکوور کانادا

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ