Loading ..
نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-World Energy & Water)


نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-World Energy & Water)

به خصوص راه حل های موثر برای انقلاب انرژی باید بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرند و تمرکز بر حوزه بازار انرژی هوشمند است. بنابراین محصولات و تکنولوژی های مبتکرانه و ذخیره انرژی های تجدید شدنی و تولید انرژی سودمند و بکارگیری آن در این نمایشگاه ارائه می شوند. این حوزه در سال های اخیر خودش را به عنوان موفق ترین و پرکار ترین اجلاس صنعتی در آلمان ثبت کرده است و هرسال با شرایط بازار و چالش های متغیر وفق داده شده است. 

انجمن حرفه ای در نمایشگاه انرژی هوشند آلمان:

انجمن حرفه ای صنعت انرژی- رویداد استخدام انحصاری برای صنعت انرژی. برنامه ریزی حرفه ای درست لازمه ورود موفق به صنعت انرژی است. نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-world energy & water) در خلال " انجمن حرفه ای صنعت انرژی" در روز سه شنبه ١٨ فوریه ٢٠٢١، برای دانشجویان و فارغ االتحصیلان، امکان ارتباط اولیه با کارفرمایان را به منظور فرصت های شغلی فراهم می سازد.

این رویداد، برای سیزدهمین بار یک سکوی فوق العاده و یک اتمسفر شخصی و حرفه ای را برای حرفه ای های جوان ایجاد می کند تا در بخش انرژی با کمپانی هائی که به دنبال کارمندانی مناسب هستند در مورد فرصت های شغلی به بحث و گفتگو بنشینند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه، از مدیران پرسنل می آموزند که در هنگام تقاضای کار و ورود به صنعت چگونه عمل کنند و مسئولیت را به عهده بگیرند. فرصتی نیز برای تعامل مستقیم با مدیران پرسنل کمپانی ها و خبر دار شدن از مشاغل خاص وجود دارد.

انجمن حرفه ای، فرصت های ارائه گسترده و استخدام پرسنل موفق را برای کمپانی های شرکت کننده مقدور می سازد. که شامل اعلان موقعیت های شغلی فعلی است که به منظور پر شدن این موقعیت ها اعلام می شود. مخصوصاً اینکه، مدیران پرسنل دریافته اند که شرایط کاملاً مناسب در رویداد های گذشته، به شکل ویزه ای، برای استخدام هایشان ارزشمند بوده اند.

 

جزئیات آمار و ارقام نمایشگاه صنعت انرژی اسن دوره قبل:

٦٤٠ غرفه دار از ٢٥ ملیت ( در سال ٢٠١٤: ٦٢٠ غرفه دار از ٢٥ ملیت) ١٨ درصد آن ها از آنسوی مرز ها در نمایشگاه صنعت انرژی اسن حاضر شدند. همچنین در پروژه روز آخر بازار، در حدود ٢٠٠٠٠ بازدیدکننده تجاری که ثبت نام کرده بودند، با یک نسبت ،٢٠ درصد خارجی، به اسن آمدند. به علاوه، نه تنها شرکت کنندگان بین المللی بلکه مهمان های مهم، نمایندگان مطبوعات، نمایندگان شهرداری و حامیان مالی در این برنامه حمایتی گسترده شرکت کردند. نسبت بازدیدکنندگان تجاری ٩٧ درصد بود.


نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-World Energy & Water) از ۰۱ الی ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ در شهر اسن کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-World Energy & Water) مهم ترین حوزه انرژی هوشمند در آلمان است. این نمایشگاه تجاری غرفه داران و بازدید کنندگانی از سراسر دنیا را به خود جلب می کند تا درباره آخرین تکنولوژی های حوزه های اصلی صنعت انرژی آگاهی رسانی کند. این حوزه عبارتند از : تولید، بهره وری، تجارت، نقل و انتقال، تکنولوژی های ذخیره کردن و توسعه . این رویداد یک اجلاس صنعتی به منظور آموختن درباره آینده تولید انرژی اروپا است.

نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-World Energy & Water) ، نمایشگاه صنعت انرژی اسن ، نمایشگاه صنعت انرژی اسن آلمان ، نمایشگاه صنعت انرژی اسن آلمان (E-World Energy & Water) ، اسن آلمان ، اسن ، آلمان

امتیاز خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-World Energy & Water)
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-World Energy & Water)

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ