Loading ..
نمایشگاه کشاورزی و دامداری پاریس SIA


نمایشگاه کشاورزی و دامداری پاریس SIA

این نمایشگاه در چهار بخش برگزار می شود:

• بخش های پرورش دام

• محصولات و مواد خوراکی

 • محصولات کشاورزی، گیاهان، طبیعت و شیوه زندگی

• خدمات کشاورزی و تخصصی

در پنجاه سال اخیر نمایشگاه بین المللی کشاورزی پاریس مکانی برای ملاقات سالیانه بازیگران کلیدی بخش کشاورزی در جهان می باشد. در این نمایشگاه رویدادها و فعالیت های جدید هر ساله به نمایش گذاشته می شود. نمایشگاه بین المللی کشاورزی پاریس به مدت نه روز برگزار می گردد.  موضوع نمایشگاه امسال  کشاورزی پویا می باشد. کشاورزی پویا برای تغدیه بهتر، حفاظت از زمین و نوآوری می باشد. موضوع این نمایشگاه با موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فنی همراه خواهد بود. نمایشگاه SIA  دوره قبل  با بیش از ٧٠٣٤٠٧ بازدید کننده و مشارکت بیش از ١٠٥٠ غرفه و با  نمایش ٣٨٥٩ راس دام برگزار گردید. ٩١%از شرکت کنندگان ( غرفه داران) این نمایشگاه را به عنوان یکی از رویدادهای سطح بالا کشاورزی قلمداد کردند و ٧٢%  غرفه داران  به این نمایشگاه به عنوان بهترین مکان برای ملاقات مدیران و تصمیم گیرندگان اصلی بخش کشاورزی نگاه می کنند.


نمایشگاه کشاورزی پاریس (SIA) از 24 فوریه تا 3 مارس 2024 مصادف با 5 الی 13 اسفند 1402 در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می گردد. نمایشگاه کشاورزی پاریس (SIA) یکی از رویدادهای برتربخش کشاورزی در فرانسه و در سراسر دنیا می باشد. نمایشگاه بین المللی کشاورزی پاریس مکانی برای ملاقات متخصصان و مدیران بخش کشاورزی از سراسر دنیا می باشد. پرورش دهندگان، کشاورزان محلی، سازمان های منطقه ای و تخصصی و سندیکاهای حرفه کشاورزی، وزارتخانه ها، موسسات تحقیقاتی و هر بخش مرتبط با کشاورزی در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه کشاورزی و دامداری پاریس SIA ، نمایشگاه کشاورزی و دامداری پاریس ، نمایشگاه کشاورزی و دامداری پاریس فرانسه ، نمایشگاه کشاورزی و دامداری فرانسه

امتیاز خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه کشاورزی و دامداری پاریس SIA
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه کشاورزی و دامداری پاریس SIA

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ