Loading ..
نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی ATM Dubai 2024


نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی ATM Dubai 2024

نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی اولین بار در سال ۱۹۹۴ درهای خود را به روی فعالان و علاقمندان این صنعت باز کرد. اولین دوره این نمایشگاه در مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Centre) با حضور ۳۰۰ غرفه‌دار، ۵۲ ملیت مختلف و ۷ هزار بازدیدکننده برگزار شد. اکنون سال‌ها از آغاز به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری دبی می‌گذرد و ATM در حال حاضر بیش از ۲٫۵ میلیارد دلار به قراردادهای این صنعت کمک کرده است. این نمایشگاه هر ساله هزاران غرفه‌دار و بازدیدکننده صنعت توریسم را از سراسر جهان جذب می‌کند.

نمایشگاه صنعت گردشگری عربی یا نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی ( ATM Dubai) بازار پیشرو در سفرهای بین‌المللی و رویدادهای گردشگری است که پتانسیل موجود در کسب و کار خاورمیانه را برای متخصصین صنعت گردشگری در داخل و خارج از این منطقه آزاد می‌کند. از مقاصد گردشگری در سراسر جهان و گزینه های اقامت متفاوت گرفته تا جاذبه‌های گردشگری نفس‌گیر، تکنولوژی سفر و مسیرهای هوایی کلیدی، هر گزینه‌ای در رابطه با سفر در این نمایشگاه وجود دارد. نمایشگاه بین المللی گردشگری 2024 دبی امسال قرار است بیش از ۳۰۰۰ محصول و مقصد گردشگری را به بازدیدکنندگان و خریداران تجاری در طی ۴ روز نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی معرفی کند.

هرساله نزدیک به چهل هزار متخصص صنعت گردشگری، وزرای دولت و جوامع خبری بین‌المللی از نمایشگاه ATM بازدید و در مورد آخرین نظرها و روندها در بازار گردشگری عربی بحث و تبادل نظر می‌کنند. این نمایشگاه به متخصصان بازار گردشگری خاورمیانه کمک می‌کند تا فرصت‌های جدید صنعت گردشگری را بهتر بشناسند. از سمتی آن ها را با اخبار و توسعه‌های این صنعت و پیشگامان و تکنولوژی‌های سفر در جهان آشنا می‌کند. در واقع نمایشگاه توریسم دبی با داشتن دسترسی جهان و تمرکز منطقه‌ای در حوزه گردشگری، تلاش می‌کند تا فرصت‌های جدیدی را برای مشتریان با کیفیت صنعت گردشگری و عاشقان ماجراجویی و سفر خلق کند. بازدید از نمایشگاه بازار گردشگری عربی تجربه‌ای فوق‌العاده است. این نمایشگاه نه تنها در امارات متحده عربی بلکه در مقاصد اطراف نیز طرفداران زیادی دارد.

نمایشگاه گردشگری دبی راهی برای ارتباط شما با صنعت گردشگری در سطح جهانی و آشنایی با غول‌های این صنعت پرطرفدار است. با شرکت در نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی شما این فرصت را دارید که جدیدترین اختراعات، تحقیقات و حتی نگرش‌ها و بحث‌های موضوعی در حوزه گردشگری را بهتر بشناسید و از نوآوری‌های جدید الهام بگیرید. اگر قصد فعالیت جدی در این حوزه را داشته باشید، ATM دبی، بهترین فرصت برای گرفتن مشاوره از متخصصین جهانی این صنعت است. علاوه براین با شرکت در این نمایشگاه چشم‌اندازی درباره وضعیت صنعت گردشگری و توریسم در ۵ سال آینده پیدا خواهید کرد و فعالیت در این حوزه برایتان آسان‌تر می‌شود. از سمتی نمایشگاه بین‌ المللی گردشگری 2024 دبی می‌تواند فرصت‌های بیزنسی متعددی برایتان ایجاد کند. کنفرانس‌های نمایشگاه توریسم دبی با سخنرانی‌ کارفرآینان و مدیران برتر این صنعت در بخش‌های مختلف مانند مقاصد گردشگری، فناوری سفر، ایرلاین‌ ها، کروز، اجاره اتومبیل، هتل‌ها و … برگزار می‌شود. تمرکز اصلی نمایشگاه توریسم دبی 2024 روی آینده گردشگری و سفرهای بین‌المللی، ترسیم ترندهای جدید، فرصت‌های رشد و برگزاری دوره‌های اثرگذار است.


نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی (ATM) از 11 تا 14 اردیبهشت 1403 در این شهر برگزار می‌شود. ATM (Arabian Travel Market) یک نمایشگاه تجاری برای صنعت گردشگری خاورمیانه و حتی خارج از آن است. در آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه، هزاران فعال حوزه گردشگری، دولتی‌ها، مدیران و علاقمندان به این صنعت حضور یافتند. پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه بین المللی گردشگری 2024 دبی، نسخه‌ای بهتر از سال‌های قبل باشد. نمایشگاه توریسم دبی در این مرحله قرار است بیش از ۳۰۰۰ محصول جدید را به نمایش بگذارد و پتانسیل های گردشگری خاورمیانه و جهان را در طول سخنرانی‌ها و گفتگوهای چهره‌های برتر این صنعت، کارگاه ها و معرفی فناوری های سفر بررسی کند.

نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی امارات ، نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی ، نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی 2024 ، نمایشگاه گردشگری ای تی ام امارات ، نمایشگاه گردشگری ای تی ام امارات 2024

امتیاز خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی ATM Dubai 2024
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی ATM Dubai 2024

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ